EM-MED Sp. z o.o. sp. k. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pt. Opracowanie układu elementu czynnego do zastosowania w urządzeniu służącym do regulacji środowiska termicznego pacjenta.
Celem projektu jest wzrost konkurencyjności firmy EM-MED Sp. z o.o. sp. k. poprzez wdrożenie opracowanego układu elementu czynnego do zastosowania w urządzeniu służącym do regulacji środowiska termicznego pacjenta.
Całkowity koszt realizacji projektu wynosi: 207 593,25 zł
Dofinansowanie projektu z UE: 143 458,75 zł
GO TO BRAND
3.3.3: WSPARCIE MŚP W PROMOCJI MAREK PRODUKTOWYCH – GO TO BRAND Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
EM-MED Sp. z o.o. sp. k. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich Promocja produktów serii TrueCool na rynkach międzynarodowych w ramach marki EM-MED.
Celem projektu jest promocja produktów serii TrueCool na międzynarodowych rynkach branży sprzętu medycznego w ramach poddziałania 3.3.3: WSPARCIE MŚP W PROMOCJI MAREK PRODUKTOWYCH – GO TO BRAND Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Planowane efekty:
- Wypromowanie marki polskiego producenta urządzeń medycznych serii TrueCool.
- Wejście z produktami serii TrueCool na rynki zagraniczne na Bliskim Wschodzie.
- Nawiązanie międzynarodowej współpracy.
Całkowity koszt realizacji projektu wynosi: 129 800,00 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 110 330,00 PLN
GO TO BRAND
3.3.3: WSPARCIE MŚP W PROMOCJI MAREK PRODUKTOWYCH – GO TO BRAND Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
EM-MED Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich Promocja produktów serii EmTherm na rynkach międzynarodowych w ramach poddziałania 3.3.3
Celem projektu jest promocja produktów serii EmTherm na rynkach międzynarodowych w ramach poddziałania 3.3.3: WSPARCIE MŚP W PROMOCJI MAREK PRODUKTOWYCH – GO TO BRAND Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Planowane efekty:
- Wejście z produktami serii EmTherm na rynki zagraniczne w tym Zjednoczone Emiraty Arabskie, Singapur, Brazylia, USA, RPA i Chiny.
- Zwiększenie produkcji krajowego produktu jakim jest cieplarka medyczna.
- Nawiązanie międzynarodowej współpracy.
Całkowity koszt realizacji projektu wynosi: 883 037,10 zł
Dofinansowanie projektu z UE: 677 285,31 zł
GO TO BRAND
3.3.3: WSPARCIE MŚP W PROMOCJI MAREK PRODUKTOWYCH – GO TO BRAND Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
EM-MED Sp. z o.o. sp. k. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich „Promocja produktów serii TrueCool na rynkach międzynarodowych w ramach marki EM-MED – expansion set.”
Celem projektu jest promocja produktów serii TrueCool oraz nawiązanie szeregu kontaktów biznesowych na międzynarodowych rynkach branży sprzętu medycznego w ramach poddziałania 3.3.3: WSPARCIE MŚP W PROMOCJI MAREK PRODUKTOWYCH – GO TO BRAND Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Planowane efekty:
- Wypromowanie marki polskiego producenta urządzeń medycznych – cieplarek medycznych, serii TrueCool.
- Ekspansja marketingowa produktów marki TrueCool na nowych, międzynarodowych wydarzeniach targowo-wystawienniczych.
- Nawiązanie międzynarodowej współpracy na nowych rynkach.
Całkowity koszt realizacji projektu wynosi: 136 194,50 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 115 765,32 PLN